Служба општих и правних послова
Општи и правни послови:
- послови на изради општих аката предузећа,
- правни послови у вези статусних промена и промене делатности Предузећа,
- сарадња са органима оснивача,
- имовинско правни послови везани за делатност Предузећа,
- послови заштите,
- послови у вези са принудном наплатом,
- израда свих врста уговора, решења и одлука,
- управљање свим процесима у вези са запосленима из поштовање свих одредби Закона о раду и остале важеће регулативе, Колективног уговора и других аката Предузећа,
- послови дефинисања и спровођења стратегије запошљавања, обучавања, професионалног усавршавања и оријентације, процеса интерне комуникације и планирање потреба запослених,
- послови у вези са радним односима,
- чување и архивирање кадровске документације,
- послови опште администрације у Предузећу.
Послови јавних набавки:
- припрема документације и састављање понуда, вођење свих фаза поступка јавне набавке (отварање понуда, састављање стручног извештаја, израда нацрта одлука),
- израда упутстава финансијској служби у вези праћења реализације уговора,
- послови сарадње са свим организационим јединицама у предузећу неопходним за припремање конкурсне документације, понуде и реализације уговора,
- послови на изради плана јавних набавки, кроз координацију са свим организационим јединицама у предузећу,
- послови на развоју и унапређењу пословања са локалном самоуправом, у вези реализације јавних набавки и други послови из делокруга Службе.
Служба општих и правних послова Предузћа ће у току 2019. године посебну пажњу посветити извршавању следећих задатака:
- праћењу, проучавању и примени прописа из делатности Предузећа, прописа из области колективног уговарања, радних односа, имовинско-правних односа и других које се у Предузећу примењује,
- усклађивању нормативних аката Предузећа,
- у циљу примене интегралног информационог система у Предузећу посебну пажњу усмерити на израде планова, извештаја и анализа, упућивања опомена и тужби против дужника, поступка јавних набавки и друго,
- по потреби вршити упознавање и инструктажу запослених у циљу правилне примене позитивно-правних прописа,
- у сарадњи са службом водовода и канализације вршити контролу прикључака на водоводну и канализациону мрежу и предузимање адекватних мера против корисника који евентуално врше прикључења противно важећим прописима,
- у сарадњи са финансијском службом Предузећа, континуирано пратити наплату потраживања и предузимати мере против корисника услуга који не извршавају своје финансијске обавезе,
- на сређивању архивске грађе,
- на одржавању објеката и круга управне зграде,
- у сарадњи са лицем за безбедност и здравље на раду:
- предузимати мере физичко-техничко обезбеђење објеката и против-пожарну заштиту,
- завршити започети поступак добијања сертификата за систем менаџмента квалитетом, систем управљања заштитом здравља и безбедношћу здравља на раду и систем управљања заштитом животне средине,
- редовно вршити контролу и атестирање противпожарних апарата, гасне централе, трафостаница, уземљења и громобранске инсталације, набавци нових ППЗ средстава и личних заштитних средстава.
Служба општих и правних послова Предузећа ће омогућити запосленима:
- усавршавање,
- периодичне и санитарне лекарске прегледе,
- набавке ХТЗ опреме, заштитних средстава и пословног одела,
- обуку за рад на рачунару,
- обуку из заштите и безбедности на раду и противпожарне заштите,
- присуство на семинарима, сајмовима, посетама другим предузећима.
Служба ће вршити организовање, обављање и координирање рада на кадровским, правним, општим и пословима физичког обезбеђења и заштите имовине и издавати налоге за њихово извршење.
Служба ће вршити припрему материјала за седнице Надзорног одбора (чувати и водити регистар седница Надзорног одбора предузећа) и старати се о законитости рада и спровођењу одлука Надзорног одбора.
Служба прати Законе и друге прописе и даје њихово тумачење.
Служба израђује и оцењује правну ваљаност уговора који се склапају у вези са делатношћу предузећа и оверава њихову исправност са становишта правне струке.
Служба учествује у изради нормативних аката (општих и појединачних) и усклађивању истих са важећим законима и прописима.
Служба у сарадњи са директором предузећа води кадровску политику предузећа.
Служба спроводи пријем запослених у складу са Законом.
Служба спроводи поступак одговорности радника за повреду радне обавезе.
Вршиће заступање предузећа у споровима пред судовима и другим органима, по овлашћењу директора предузећа.
Служба учествује у изради Програма рада предузећа за текућу годину, Плана набавки и јавних набавки.
Служба учествује у припреми Периодичних извештаја о раду (на захтев директора предузећа) и Извештаја о раду за претходну годину.
Служба ће пратити стање кадрова у Предузећу и организовати израду одговарајућих анализа и извештаја.
Служба ће да учествује у припреми конкурсне документације и раду комисија за јавне набавке.
Врши израду појединачних аката (решења) у првостепеном поступку заштите права понуђача, након уложеног Захтева за заштиту права по Закону о јавним набавкама и Закону о општем управном поступку, као и других аката у поступку заштите права.
Прати и врши контролу спровођења поступка јавне набавке и извршења закључених уговора.
Служба ће обављати послове статусних промена и регистрације предузећа.
Службе ће вршити све стручне послове правног карактера у имовинско-правном поступку који се односе на имовину предузећа.
Служба ће учествати у изради програма стручне обуке приправника и старати се о реализацији обуке.
Служба ће организовати обављање послова заштите на раду, послове цивилне одбране, као и послове обезбеђења Предузећа.
Служба ће организовати рад на пријему и отпреми поште.
Планирање јавних набавки и набавки за 2019. годину, вршиће се у складу са одбреним финансијским планом за 2019. годину, а према плановима служби у складу са Законом о јавним набавкама и Финансијском плану за 2019. годину.