Мисија, визија и циљеви
Мисија, визија и циљеви
Мисија
Мисија јавног предузећа је да, на основу природних ресурса, техничко-технолошке опремљености и кадровског потенцијала којима предузеће располаже, обезбеди дефинисаном броју потрошача уредно, квалитетно и економски задовољавајуће пружање комуналних услуга са циљем унапређења животних услова грађана и посебним освртом на заштиту животне средине, тј. да обавља комуналну делатност у складу са чланом 14. Закона о комуналним делатностима („Службени гласник РС“, број 88/2011 и 104/2016).
Визија
Визија је базични оријентир у управљању пословањем, став о будућности предузећа.
Визија предузећа је водећа позиција у производњи и дистрибуцији воде за пиће, као и у пружању других комуналних услуга на подручју општине Уб, која се заснива на законитостима енергетске ефикасности и бриге за животну околину, која се постиже преданим радом, као и инвестицијама уложеним у нову технологију.
Визија предузећа је да исто буде модерно и профитабилно предузеће које ће запошљавати кадар који ће бити одговоран захтевима савременог и профитабилног тржишта.
Визија је и стално унапређење квалитета комуналних делатности.
Визија је и:
- уредно снабдевање грађана довољном количином квалитетне воде за пиће,
- унапређење мерења и смањења губитака воде,
- израда постројења за пречишћавање отпадних вода,
- развој процеса рециклаже и даља технолошка побољшања како би чистоћу града подигли на виши ниво,
- стално одржавање и набавка нове, савременије опреме,
- едукација становништва, посебно најмлађих биће наш допринос чистој будућности града и његових становника.
Сва дугорочна опредељења нашег предузећа су усмерена на стварање модерног предузећа које има велики углед и поштовање становништва.
Циљ
Циљ је ниво активности чијом реализацијом се остварује визија и мисија предузећа. Један од најзначајних стратешких циљева предузећа је оријентација ка потрошачу ради пружања благовремене и квалитетне услуге. Да би се то постигло, ради се на унапређењу процеса рада кроз поступак добијања сертификата за систем менаџмента квалитетом, систем управљања заштитом здравља и безбедношћу здравља на раду и систем управљања заштитом животне средине.
Стратегија бриге о потрошачима
Корисници услуга
Корисници услуга су правна и физичка лица, која у складу са републичким и локалним прописима, користе услуге комуналног предузећа.
Услуге које пружамо:
- Пречишћавање и дистрибуција воде,
- Одржавање водоводне и канализационе мреже,
- Одржавање кишне канализационе мреже,
- Изношење смећа за домаћинства, привреду и сеоске месне заједнице,
- Одржавање чистоће јавних површина у граду,
- Уређење и одржавање паркова, зелених и рекреационих површина,
- Одржавање депоније,
- Уређивање и одржавање гробаља и сахрањивање,
- Продаја погребне опреме,
- Управљање зеленом и сточном пијацом,
- Зоо-хигијена,
- Јавна паркиралишта,
- Одржавање јавне расвете,
- Одржавање водотокова,
- Послови израде техничке документације за изградњу (реконструкцију, адаптацију) и одржавање термотехничких и термоенергетских инсталација објеката,
- Послови одржавања градских базена и Спортског рекреативног центра „Школарац“,
- Послови зимског одржавања путева и улица на територији општине Уб.
Однос запослених према корисницима
Професионални однос свих запослених према потрошачима подразумева:
- Опхођење запослених са изразитом љубазношћу, стрпљењем и поштовањем,
- Ефикасност у решавању захтева корисника,
- Поштовање радног времена запослених, укључујући и време за паузе,
- Обављање телефонских разговора љубазно и ефикасно,
- Избегавање вербалних сукоба са корисницима и сарадницима,
- Избегавање приватних разговора како са странкама тако и са особљем, посебно у присуству странака,
- Усмеравање странака на праву адресу, у случају немогућности пружања директног одговора,
- Поштовање правила “корисник је увек у праву”.
Начин комуникације са потрошачима:
- Информисати грађане преко локалних медија о свим битним догађајима у предузећу који су од интереса за кориснике,
- Уз рачуне за комуналну услугу достављати и одређена обавештења (на посебном летку или на полеђини рачуна),
- Једном годишње спровести анкету о задовољству корисника пруженим услугама,
- Телефоном примати рекламације и сугестије корисника,
- Постављање обавештења и стална комуникација са потрошачима преко web-a www.djunisub.co.rs,
- Активно учествовање у емисијама на локалним средствима информисања.
Рекламације корисника
Рекламације на услуге или на рад појединих служби, достављају се писменим или усменим путем. Евидентирање рекламација врши се увођењем у књигу рекламација са основним подацима или на записник у електронском облику у складу са Законом о заштити потрошача („Службени гласник РС“, бр. 62/2014, 6/2016 – др. закон и 44/2018 – др. закон):
Рекламација садржи податке:
- Име и презиме подносиоца рекламације,
- Адреса подносиоца,
- Време и датум позива, односно подношења рекламације,
- Врста рекламације са напоменом којој служби проследити,
- Рок у коме треба дати повратну информацију,
- Начин решавања рекламације и образложење,
- По потреби други подаци.
Контакт телефони за кориснике комуналних услуга
Информације о предузећу су увек доступне корисницима.
Контакт телефон и адреса:
КЈП ”Ђунис” Уб, Вељка Влаховића 6, 14210 Уб
Тел/Faх: 014/411-107, 411/787
Е-mail: djunisub@ptt.rs
web sajt: www.djunisub.co.rs
Контакт телефон за пријаву кварова и рекламације:
Тел: 014/411-107, 411-787
Контакт телефон за информације о снабдевању водом:
Тел: 014/411-143
Контакт телефон за информације за снабдевање водом за пиће која се превози цистерном за превоз воде:
Тел: 014/411/107, 064/8198559